وبلاگ شخصی داوودقادرزاده

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ترجمه : خالد قیطرانی
 
خانمی بنام شیرین از اردن سئوالی در رابطه با زندگی زنا شوئی از برادر عمرخالد دارند که در این امر خیر، ایشان را را هنمایی نماید. او می گوید: من نوعروسی هستم که اخیراً ازدواج نموده ام و بیش از چهار ماه نیست که از ازدواجمان می گذرد، امّا شیوه تعامل و رفتار با شوهرم را بلد نیستم، خدا را سپاس که هردوی ما پایبند و ملتزم به مسائل دینی هستیم، نماز شب می خوانیم، نماز صبح را به جماعت اقامه می کنیم و نیز مانند یک زن مسلمان آگاه به حقوق و وظایف خویش در قبال شوهرم هستم، اما مشکل اینجاست که نمی دانم نحوه بر قراری تعامل و ارتباط صمیمی ما با یکدیگر چگونه باشد؟ در حالیکه در عرصه های عملی، اجتماعی، نقش بسزایی دارم ولی در خانه چنین نیستم، زیاد شرمگین و خجول هستم که چیزی را از او درخواست نمایم و ایشان در امور منزل زیاد از من انتقاد دارند و آنچه که او را خوشحال می کند دوست دارم انجام دهم و خویش را فدا کنم و او هم با چشمان خود ببینددانلودفرمت جاوابرای موبایل.

  • داوود قادرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی